søndag den 27. november 2011

Oh Land og London

Der skete ikke noget rigtig ekstraordinært på arbejdet i uge 46; og der var ret stille i begyndelsen af ugen, fordi de fleste af attachéerne var i København til noget forberedelse af formandskabet.
Onsdag den 16. november var jeg til koncert med danske Oh Land, som spillede på stedet Botanique, som er ret cool. Det var en fed og meget intim koncert. Bagefter stod hun udenfor og snakkede, så jeg købte hendes cd, fik den signeret og sagde tak for en god koncert.


Torsdag aften tog jeg EuroStar-toget til London, hvor jeg skulle besøge min veninde Sandra, som er på udveksling i Kingston/Surbiton i det sydvestlige London. Jeg ankom sent om aftenen, hvor vi bare var hjemme i hendes lille lejlighed og snakke.



Fredag tilbragte jeg dagen med at shoppe på Oxford Street og omegn, mens Sandra var i skole. Om aftenen mødtes vi med Sandras veninde Caroline, som bor i centrum af Kingston. Vi var først hos hende senere henne på klubben Hippodrome, hvor der var god gang i den!
Lørdag tog vi den med ro og var inde i Kingston og kigge på byen og butikkerne. Søndag tog vi ind til centrum, hvor vi først var på Camden Markets, hvor der var en masse spændende ting og et hav af mennesker. Om eftermiddagen var vi i teatret og se Wizard of Oz, som var virkelig godt og flot opsat. Sandra og jeg lavede vores egen version af stykket i gymnasiet, som var næsten lige så god :)



Mandag skulle jeg vildt tidligt op for at nå morgentoget fra St. Pancras! Det gik heldigvis smertefrit, men med lidt mere bagage at slæbe på...
Det var en fed weekend og supergodt at besøge min Sando :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar